روز زنان ومادران
 
موضوعات مرتبط با دانش ستاره شناسی
ستاره شناسی
 
 
شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:روز مادران و زنان , آرش , لوکس بلاگ, :: 13:8 ::  نويسنده : آرش

این روز گرانبها را به تمام زنان و مادران به خصوص مادر مهربان خودم تبریک می گویم و زندگی شاد و پر از خوشبختی را برایشان آرزو دارم  



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت13:32---25 ارديبهشت 1391
آرش عزيزم، مهرباني تو همراه با خلاقيت، دانايي و توانمنديت به من اين نويد را مي دهد كه ايران و به عبارت بهتر جهان در آينده نزديك يك فرد پر توان، لايق و كوشايي همچون تو را در اختيار خواهد داشت. موفقيت هميشگي تو را از ايزد يكتا آرزومندم. دوستدارت پدر
پاسخ:همیشه حمایت های شما پدر خوبم تکیه گاهی برای من بوده که پیشرفت های بسیاری را در پیش رو خود داشته باشم من به داشتن چنین پدر خوبی که مایه افتخار من است بر خودم می بالم. دوستت دارم پدر.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاره شناسی و آدرس iaas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 37618
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1